دانستنی های مفید

چه مدل گوشواره ای به صورتم میاد؟

انتخاب مدل گوشواره بر اساس فرم صورت

می خواهید یک جفت گوشواره درخشان جدید بخرید؟ آیا قبل از خرید مدل گوشواره، به قسمت مهم اما اغلب نادیده گرفته شده، دقت کرده اید: شکل صورت خود؟

اگرچه این معیار ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسد، اما با این وجود اساسی است. در دنیای مد و استایل، این جزئیات می توانند بین ظاهری هماهنگ و یا ظاهری شلخته، تفاوت ایجاد کند.

اینجاست که ما وارد می شویم. در این مقاله، هنر ترکیب فرم صورت و گوشواره را با هم بررسی خواهیم کرد. و به شما کمک می کنیم تا هر بار که با گوشواره های جدید خود در آینه نگاه می کنید، فقط بتوانید با رضایت لبخند بزنید.

 

چرا انتخاب مدل گوشواره مناسب مهم است؟

هر بار که یک جفت گوشواره را انتخاب می کنیم، کاری بیشتر از افزودن یک اکسسوری به لباس خود انجام می دهیم. ما در ایجاد تصویر ظاهر کلی خود شرکت می کنیم. گوشواره‌ها مانند آخرین کارهای هنری هستند که می‌توانند ویژگی‌هایی را که دوست داریم برجسته کنند و حواس‌شان را از چیزهایی که کمتر دوست داریم پرت کنند.

برای درک تاثیر گوشواره بر ظاهر خود، آنها را مانند نورهایی تصور کنید که یک صحنه را روشن می کنند. یک نورافکن خوب می تواند بازیگر را برجسته کند، در حالی که نور ضعیف می تواند او را در سایه رها کند. به همین ترتیب، گوشواره هایی که به خوبی انتخاب شده اند می توانند بر زیبایی طبیعی صورت شما تأکید کنند و حتی به ایجاد توهم تعادل کمک کنند.

بیایید یک مثال عینی در نظر بگیریم: اگر صورت بلندی دارید، گوشواره‌های آویزان و باریک می‌توانند آن طول را بیشتر برجسته کنند، در حالی که گوشواره‌های کوتاه‌تر و پهن‌تر می‌توانند تصوری از عرض را به صورت شما ببخشند و در نتیجه نسبت‌های آن را متعادل کنند. به همین ترتیب، اگر صورت گرد دارید، گوشواره های بلند و نازک می توانند به کشیده شدن صورت شما و ظاهری لاغر کمک کنند.

به عبارت دیگر، انتخاب مدل گوشواره فقط به سلیقه شخصی شما بستگی ندارد. این همچنین در مورد شکل، خط و تناسب است که در صورت تسلط، می تواند ظاهر شما را بهبود بخشد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. بنابراین چگونه می توانید انتخاب درستی داشته باشید؟ با ما همراه باشید تا متوجه شوید.

 

شناخت اشکال مختلف صورت

انواع فرم صورت

برای درک کامل نحوه انتخاب مدل گوشواره هایی که به بهترین شکل ظاهر شما را بهبود می بخشد، دانستن فرم صورت شما بسیار مهم است. در اینجا رایج ترین فرم های صورت شناخته شده است:

صورت بیضی: اگر طول صورت شما بیشتر از عرض باشد و خط فک کمی باریکتر از پیشانی باشد، احتمالاً صورت شما بیضی شکل است.

صورت گرد: صورت های گرد تقریباً به اندازه پهن هستند، با خط فک گرد و گونه های پر.

صورت مربعی: اگر پیشانی، گونه‌ها و خط فک شما تقریباً به یک اندازه و با خط فک زاویه‌دار هستند، در این صورت، صورت مربعی دارید.

صورت قلبی شکل: صورت های قلبی شکل، پیشانی پهن و آرواره ای باریک و چانه نوک تیز دارند.

صورت بلند: طول صورت از عرض آن بلندتر است و دارای خط فک، گونه ها و پیشانی با عرض مشابه است.

صورت الماسی شکل: صورت های الماسی شکل، پیشانی و خط فک باریکی دارند و گونه ها پهن ترین نقطه صورت هستند.

برای تعیین فرم صورت خود می توانید با موهای عقب کشیده جلوی آینه بایستید و به آرامی شکل صورت خود را با مداد آرایشی مشخص کنید. همچنین می‌توانید از صورتتان، عکس بگیرید و شکل آن را در عکس دنبال کنید.

 

اکنون که فرم صورت خود را مشخص کرده اید، بیایید به مرحله بعدی برویم: درک اینکه چه نوع مدل گوشواره ای به بهترین شکل، فرم صورت خاص شما را تکمیل می کند.

 

اشکال گوشواره

گوشواره یک اکسسوری همه کاره است که در سبک ها و اشکال مختلفی موجود است. برای انتخاب بهترین گوشواره برای خود، مهم است که انواع مدل گوشواره ها را درک کنید و اینکه چگونه می توانند چهره شما را تکمیل کنند. در اینجا تعدادی از محبوب ترین شکل های گوشواره آورده شده است:

مدل گوشواره میخی: این گوشواره ها در مدل های حلقه های کوچک تا متوسط و یا اشکال دیگر هستند که از جلو وارد لاله گوش شده و از پشت با یک وسیله قابل جدا کردن یا لولا بسته می شود. آنها برای یک ظاهر عالی و اضافه کردن درخشش به یک لباس رسمی ایده آل هستند.

حلقه ها: حلقه ها گوشواره های دایره ای شکل بزرگتر و پررنگ تر هستند. آنها می توانند ساده و صاف باشند یا با نگین ها و طلسم ها تزئین شوند.

گوشواره های گل میخ: گوشواره های کوچکی هستند که از یک الماس یا سنگ قیمتی یا هر فلزی ساخته شده است که روی لاله گوش قرار می گیرد. آنها می توانند گرد، مربع، شکل قلب یا تقریباً هر شکلی باشند.

آویزان: این گوشواره ها زیر لاله گوش قرار می گیرند و می توانند از مواد مختلفی ساخته شوند. آنها به ظاهر شما حرکت می دهند و توجه را به چهره شما جلب می کنند.

گوشواره های کلیپسی: این گوشواره ها دور قسمت بالایی گوش یا لاله گوش می پیچند و نیازی به سوراخ کردن ندارند. آنها برای کسانی که به دنبال اضافه کردن جسارت به ظاهر خود هستند ایده آل هستند.

گوشواره های لوستری: این گوشواره ها معمولاً در پایه پهن و مخروطی هستند تا به شکل شمعدان شبیه باشند. آنها برای اضافه کردن ظرافت به لباس شب عالی هستند.

گوشواره های نخی یا بخیه ای: این مدل گوشواره دارای یک سر شبیه سوزن برای رد شدن زنجیر بلند خود از لاله گوش می باشدو با قفل کوچکی در پشت گوش محکم می شود. زنجیر آن بلند بود و در حین حرکت باعث تحرک گوشواره و ظرافت آن می گردد.

هر شکل از گوشواره ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و می تواند شکل صورت شما را به شکل متفاوتی تکمیل کند. بنابراین بسیار مهم است که بفهمیم کدام شکل از گوشواره ها با فرم صورت شما مطابقت دارد، که در بخش بعدی به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

چگونه بر اساس فرم صورت خود گوشواره انتخاب کنیم؟

چه مدل گوشواره ای به صورتم میاد

انتخاب مدل گوشواره مناسب برای صورت آنقدرها هم که به نظر می رسد ترسناک نیست. چگونه می توانید گوشواره های خود را با فرم صورت خود هماهنگ کنید:

صورت بیضی: شما خوش شانس هستید زیرا تقریباً تمام مدل های گوشواره با چهره های بیضی شکل مناسب است. با این حال، گوشواره های بیضی، آویزان یا قطره اشکی به دلیل پیروی از خطوط طبیعی صورت بسیار جذاب هستند.

صورت گرد: برای تضاد با گردی صورت، گوشواره های بلند، صاف و زاویه دار را انتخاب کنید. گوشواره های آویزان، مستطیل و گوشواره های خطی انتخاب های عالی هستند. از گوشواره های خیلی گرد که می تواند گردی صورت را برجسته کند، خودداری کنید.

صورت مربع: برای نرم کردن زوایای صورت، گوشواره های گرد، گوشواره های حلقه ای و شکل های بیضی ایده آل هستند. گوشواره های آویزان با منحنی های نرم نیز می توانند بسیار جذاب باشند.

صورت قلبی شکل: گوشواره های قطره اشکی یا مدل گوشواره های مثلثی می توانند به تعادل پیشانی پهن تر کمک کنند. گوشواره های گرد و منحنی نیز می توانند چانه نوک تیز را نرم کنند.

صورت بلند: برای اینکه جلوه ای پهن به صورت خود بدهید، مدل گوشواره های کوتاه، پهن و حجیم را انتخاب کنید. گوشواره های حلقه ای، گوشواره های میخی و سایر اشکال گرد انتخاب های عالی هستند. از گوشواره های بلند و آویزان که می تواند صورت شما را بیشتر کند، خودداری کنید.

صورت الماسی شکل: گوشواره های آویزان و گوشواره های حلقه ای می توانند به تعادل و افزایش پهنای خط فک شما کمک کنند. از گوشواره هایی که در بالا پهن تر از پایین هستند اجتناب کنید، زیرا ممکن است پهنای گونه های شما را برجسته کنند.

به یاد داشته باشید، این نکات دستورالعمل هستند، نه قوانین سخت و سریع. مهمترین چیز این است که با گوشواره خود احساس زیبایی و راحتی داشته باشید. به هر حال، اعتماد به نفس شما جذاب ترین اکسسوری است که می توانید بپوشید!

 

جمع بندی:

انتخاب مدل گوشواره با توجه به فرم صورت، یک عنصر ضروری در کامل کردن ظاهر شماست. گوشواره فقط یک اکسسوری ساده نیست، بلکه نقشی کلیدی در تعادل و هماهنگی ویژگی های شما دارد. چه بیضی، گرد، مربع، قلب، بلند یا الماس شکل باشد، سبکی از گوشواره وجود دارد که شما را متملق می کند.

با این حال، مد یک زمینه آزمایش است. بنابراین در امتحان سبک های مختلف تردید نکنید و آنهایی را انتخاب کنید که به شما احساس زیبایی، اعتماد به نفس و راحتی می دهند. هدف پیروی کورکورانه از قوانین نیست، بلکه کشف آنچه برای شما مناسب است و شما را برجسته می کند، است.

به یاد داشته باشید، زیباترین چیزی که می توانید بپوشید اعتماد به نفس شماست. بنابراین، خود را با دانش جدید خود مجهز کنید، کاوش کنید، آزمایش کنید و اعتماد به نفس خود را منتشر کنید. شما زیبا هستی !

 

++

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *