آرایشی و زیبایی

ترند های جدید آرایش پاییز زمستان 2023

آرایش پاییز زمستان امسال 2023

ترند های جدید آرایش پاییز- زمستان 2023 برای به روز نگه داشتن شما.

ترندهای آرایشی تغییر می‌کنند، تکامل می‌یابند و به متخصصان مد و زیبایی راه‌های جدیدی جهت الهام گرفتن و ایده پردازی در پاییز و زمستان ۲۰۲۳ ارائه می‌دهند.

رنگ و طرح آرایش پاییز 2023 بسیار متنوع و جذاب می باشد. خط چشم هندسی، پوست شاداب و ابروهای سفید شده همچنان ترند می باشد. اما اگر به دنبال تست مدل های دیگر هستید، راه های جدید استفاده از رژگونه را پیشنهاد می دهیم.

 

عرضه رژگونه های جذاب، پالت های سایه چشم، ریمل، خط چشم و سایر لوازم آرایشی در فروشگاه نار تی تی فرصتی عالی برای بیان و داشتن آرایش پاییزی را فراهم می کند.

در ادامه 10 مدل از بهترین ترند آرایش پاییز 1402 را از طریق آرایش های ایجاد شده توسط Bettina Frúmboli مشاهده کنید.

 

پوست شاداب طبیعی

ترند آرایشی پاییز 2023

در روند آرایشی پاییز و زمستان در صنعت مد و زیبایی، مراقبت از پوست بسیار مهم است. نکته کلیدی این است که به جای تکیه بر فونداسیون، بر مراقبت از پوست خود تمرکز کنید تا به درخشندگی طبیعی و شادابی برسید.

ابتدا روتین مراقبت پوستی خود را بر پایه محصولات آبرسان متمرکز کنید. سپس توصیه می شود از محصولات سبک و با پوشش کم استفاده کنید که درخشندگی را افزایش می دهند تا نتایج مطلوب حاصل شود.

به طور معمول، هم پاییز و هم زمستان بافت پوست خشک تر می شود. فصل مناسبی است که به پوست خود کمی عشق بیشتری نشان دهید. با افزودن یک روغن به روتین مراقبت از پوست، به آسانی آن را آبرسانی کنید و درخشندگی خود را در تمام روز افزایش دهید.

 

سایه چشم پاییزی متضاد با رنگ چشم

میکاپ پاییز زمستان 1402

در آرایش پاییز و زمستان 1402 از سایه های چشم متضاد با رنگ عنبیه چشمتان استفاده کنید. تا با کنتراست رنگ چشم ها را متمایز و نمایان کنید. انتخاب رنگ های متضاد برای برجسته کردن رنگ چشم راه آسانی برای فکر کردن به آن است. به عنوان مثال، رنگ ‌های مسی گرم یا بادمجانی، چشم‌ های با رنگ سرد (آبی، سبز یا فندقی) را برجسته می‌کنند، در حالی که رنگ‌ های سبز یا بنفش باعث می‌شوند چشم ‌های قهوه‌ای واقعاً برجسته و نمایان شوند.

 

رژگونه برجسته در میکاپ پاییز

آرایش پاییزی مد روز 1402

بازی با رژگونه یکی دیگر از ترندهای جذاب این فصل است. می توان آن را به روش های مختلف به کار برد: به صورت کانتور، یا به صورت مایل تا شقیقه، و یا به شکل C از شقیقه ها تا بالاترین نقطه استخوان گونه برای ظاهری جذاب تر. یا حتی ظاهر «آفتاب‌سوخته» که در آن رژگونه را روی سیب‌های گونه‌تان می‌مالید و همچنین آن را از روی پل بینی‌تان پایین می‌کشید.

رژگونه مایع برای آرایش پاییز و زمستان، عالی است زیرا طبیعی تر به نظر می رسد، با پوست ترکیب می شود و ظاهری تازه و برافروخته می دهد. رژگونه مایع را می توانید قبل از کرم پودر و با انگشتان یا برس بزنید تا وقتی کرم را روی آن می زنید حالتی سرخ شده و طبیعی به آن ببخشید.

 

ابروهای نود و بی رنگ

آرایش ابروی نود

ابروهای نود بسیار جذابند درصورتی که توسط یک متخصص آرایشی، سفید و بی رنگ شوند. با ابروهای بیرنگ و نود، گویی یک بوم سفید جهت ایده پردازی و بازی با رنگ سایه های چشم در اختیار است. آن را امتحان کنید، و از ظاهری آرام لذت ببرید.

 

لب های برجسته و حجیم براق

ترند آرایشی 2023

لب‌های حجیم براق در پاییز و زمستان امسال در فرش‌های قرمز و شوهای مد بسیار محبوب هستند. استفاده از رنگ پررنگ یا براق شفاف به اندازه کافی عمق می‌افزاید و ظاهری برجسته به دست می‌آورد. آن‌ها روی پوست روشن عالی به نظر می‌رسند، اما از آنجایی که برق لب ها شفاف هستند، تقریباً با هر رنگی کار می‌کنند، زیرا اجازه می‌دهند رنگ طبیعی لب‌ها خود را نشان دهند. فقط رنگ‌های تیره‌تر این خطر را دارند که کمی گچی به نظر برسند، بنابراین عاقلانه است که برای آرایش پاییز زمستان از رنگ‌های بژ روشن استفاده کنید. برای رسیدن به این هدف، هنگام افزودن برق لب، همیشه باید از مرکز لب شروع کنید و براقیت را به سمت خط بیرونی باز کنید تا جلوه ای مات به آن ببخشید.

هنگامی که برق لب به تنهایی یا لایه لایه روی رژ لب پوشیده می شود، خیره کننده به نظر می رسد.

 

سایه چشم پاییزی خنثی

ترندهای میکاپ در سال 2023

برای داشتن چهره ساده با رنگ های خنثی، انتخاب سایه بسیار با اهمیت است. رنگ های قوه ای تیره تا روشن برای آرایش پاییز- زمستان امسال پیشنهاد می شود. برای پوست های روشن از قهوه ای سرد و برای پوست های تیره تر از قهوه ای گرم تر استفاده کنید.

برای شروع، از کانسیلر برای ایجاد یک پایه نرم با ترکیب پلک ها استفاده کنید. یک گزینه کاملا معتبر این است که بقیه پوست را در معرض دید قرار دهید.

برای ایجاد ظاهری هماهنگ، می‌توانید آن را با یک رژ لب با رنگ خنثی یا برق لب در سایه‌ای مشابه ست کنید.

 

لاینر مایع با رنگ

ترند میکاپ 2023

استفاده از خط چشم مشکی ساده و رژ لب های نود، در تابستان رواج زیادی داشت. اما استفاده از رنگ های گرم تر در پاییز و زمستان بیشتر و فراوان تر خواهد بود.

طرح ها و رنگ های قابل استفاده برای خط چشم، هر روز جدیدتر و جسورانه تر می شوند. اگر شما هم بجای یک آرایش ساده و خنثی به دنبال رنگ و لعاب بیشتری در صورت خود هستید، استفاده از تمامی لاین های مایع را به شما پیشنهاد می دهیم. انواع رژلب های مایع، کانسیلر و هایلاتر مایع و رژگونه های مایع، انتخاب مناسبی برای برجسته کردن لب ها، گونه ها و قسمت های داخلی و خارجی چشم ها هستند.

 

ظرافت با جواهرات و سنگ های قیمتی

آرایش ترند 2023

به گفته اکثر مدیران آکادمی های زیبایی، استفاده از اکسسوری ها، بدلیجات و سنگ های درخشان، راهی آسان برای افزایش جذابیت هرکسی است. همانطور که در

شما می توانید آنها را هر طور که دوست دارید بپوشید: دور چشم، به عنوان کک و مک تزئین شده، یا برای جلوه ای چشمگیر. همانطور که در عکس بالا Bettina برای ظاهر اوریانا ساباتینی انجام داده است، می توانید از آن در کنار یک خط چشم مشکی قوی نیز استفاده کنید. او در این مورد از سنگهای قیمتی برای تقویت طرح کلی گرافیکی استفاده می کند، در حالی که ظریف و باکلاس باقی می ماند.

 

چشم گربه ای ویژه

خط چشم ترند 2023

ترندی که قطعا برای پاییز زمستان 2023 باقی می ماند، چشم گربه ای شدید است، نسخه ای کشیده و جسورانه تر از ظاهر کلاسیک. این چشمان شما را در مرکز صحنه قرار می دهد و حال و هوای جذاب گربه را به آن می بخشد. برای اینکه کار را کمی راحت تر کنید، از یک برس زاویه دار استفاده کنید و ابتدا با یک سایه چشم تیره یا هر رنگی که دوست دارید، شکل را بکشید. تمیز کردن آن آسان تر و کمتر از استفاده از خط چشم مایع است. هنگامی که از فرم راضی بودید، می توانید از خط چشم مایع استفاده کنید و ظاهر را تکمیل کنید. راه دیگر این است که شکل را با مداد بکشید و سپس از یک نوک کیو کوچک آغشته به پاک کننده آرایش (نه خیلی مرطوب برای جلوگیری از لک شدن) استفاده کنید تا آن لبه های تیز را ایجاد کنید.

 

خط چشم هندسی

آرایش ترند امسال 1402

خط چشم هندسی سبکی از آرایش چشم است که از خطوط هندسی دقیق برای ایجاد ظاهری مشخص و زیبا استفاده می کند. این تکنیک در دنیای مد و زیبایی بسیار محبوب شده است.

می توان آن را به هر شکل چشمی سفارشی کرد و با رنگ های مختلف خط چشم مانند مشکی، قهوه ای، آبی یا سبز کلاسیک آزمایش کرد. شما همچنین می توانید با شکل مثلث بازی کنید و بسته به ترجیح خود آن را بزرگتر یا کوچکتر کنید.

برای رسیدن به این ظاهر، آماده سازی پوست پلک و استفاده از خط چشم مایع یا ژلی برای ایجاد خطوط دقیق و یکنواخت مهم است.

با کشیدن یک خط مورب از گوشه بیرونی چشم به سمت بالا و پیروی از شکل طبیعی چشم شروع کنید. سپس یک خط از انتهای این مورب به پایین بکشید و یک مثلث ایجاد کنید. مثلث را با خط چشم پر کنید، مطمئن شوید که خط صاف و یکدست باشد.

 

ما آخرین ترندهای آرایش پاییز زمستان 2023 را به اشتراک می گذاریم. از نگین های ظریف و پوست شاداب گرفته تا سایه های چشم متضاد و لب های پررنگ. یک روند برای همه وجود دارد، اکنون زمان آن است که آنها را امتحان کنید!

++

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *