آرایشی و زیبایی

چگونه لب های برجسته و حجیم داشته باشیم؟

روش های افزایش حجم لب و برجسته کردن لب ها

بزرگ و برجسته کردن دائمی لب ها بدون عمل جراحی و تزریق ژل

حجم لب و برجسته کردن لب

امروزه حجم لب و برجسته کردن لب ها، چه به صورت خانگی چه به صورت جراحی های زیبایی، یک ترفند پرطرفدار زیبایی است. بسیاری از خانم ها، به دنبال راهی برای حجم لب و برجسته کردن لب هایشان هستند تا زیبایی خود را دوبرابر نشان دهند.

روش های مختلفی برای برجسته و بزرگ نشان دادن لبها، وجود دارد، که قصد داریم در این مقاله به انواع روش های خانگی آن بپردازیم.

انواع روش های فرم دهی لب

  • عمل جراحی و تزریق

عمل های زیبایی و تزریق ژل، فیلر، پروتز و لیفت لب ها شاید بین بانوان محترم، رواج زیادی پیدا کرده باشد. اما به دلیل هزینه های بالا، نقاهت، کبودی، اصل یا فیک بودن مواد تزریقی و ایجاد حالت مصنوعی چهره، برخی از افراد تمایلی به انجام آن ندارند. بنابراین تصمیم گرفتیم در مورد روش های برجسته کردن  لب در خانه صحبت کنیم.

  • استفاده از محصولات مراقبت پوستی مخصوص برجسته و حجیم کردن لب
  • استفاده از مواد طبیعی خانگی جهت حجم لب و برجسته کردن لب
  • انجام حرکات ورزشی صورت برای بزرگ و فرم دادن لب
  • حجیم کردن لب با آرایش و میکاپ

همچنین بخوانید: طرح ناخن پاییز 2023

 

محصولات پوستی مخصوص حجم لب و برجسته کردن لب

تعدادی از محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده در صنعت زیبایی، جهت بزرگ کردن و حجم دادن طبیعی لب ها کاربرد دارند. مانند:

اسکراب و لایه بردار ملایم پوست لب

استفاده از اسکراب های شکری و لایه برداری های ملایم پوست لب، باعث از بین رفتن پوست های خشک و سلول های مرده میگردد. وجود این سلول های مرده به دلیل عدم بازتاب درست نور از لبها، آنها را تیره و تار و کم حجم و پژمرده نشان می دهند. بنابراین لایه برداری اولین قدم در افزایش حجم لب و برجسته کردن لب ها در روش خانگی است.

حتی بهترین کار این است، قبل از استفاده از یک محصول پوستی اسکراب لب، با مسواک خشک پوست لب را به آرامی بشویید. این امر موجب حذف بهتر و راحت تر سلول های مرده و تیره پوست لب می شود. جریان خون افزایش یافته و شادابی و رنگ قرمز به لب های شما باز میگردد. اسکراب های شکری در این زمینه فوق العاده اند.

شستن لب ها با مسواک

بالم لب حجم دهنده

دومین محصول آرایشی بعد از اسکراب های لب، بالم های لب حجم دهنده می باشند. این محصولات به دلیل اینکه سرشار از کلاژن و سایر ترکیبات ضد پیری پوست می باشند، خطوط ریز لب را از بین برده، آبرسانی لب را انجام داده و در نتیجه حجم لب ها به مرور افزایش پیدا می کند.

توصیه می شود بعد از لایه برداری لب، حتما یک پوشش ضخیم از بالم لب بر روی لب های خود قرار دهید. به این ترتیب فرآیند کلاژن سازی بهتر صورت می گیرد و صبح ها با لب هایی فوق العاده نرم و شاداب از خواب بیدار می شوید.

بزرگ شدن لب برای همیشه در خانه با مواد کاملا طبیعی و ارگانیک خانگی

طب سنتی برای بزرگ شدن لب

افزایش حجم لب و برجسته کردن لب ها، کار بسیار سختی نیست، و با بسیاری از دستورالعمل های خانگی می توان بدون عمل جراحی، لب ها را خوش فرم و برجسته نمود.

استفاده از روغن های گیاهی برای حجم لب

بهتر است تر کیبی از مواد زیر را با رژلب و بالم لب ترکیب کنید و هرجا نیاز بود استفاده نمایید.

روغن و یا عصاره نعنا

روغن و عصاره نعنا، به دلیل افزایش و بهبود گردش خون، مقداری پوست لب را متورم و حجیم میکند. روغن نعنا هیچ گونه ضرری ندارد. این روغن خاصیت تسکین دهندگی و خنکی روی پوست هم دارد.

فقط کافیست یک یا دو قطره نعنا را به صورت مستقیم یا ترکیب با بالم لب، به صورت دایره ای روی لب ها بمالید. خیلی زود شاهد افطایش حجم لب و برجسته کردن لب ها خواهید بود.

روغن و عصاره دارچین برای حجم لب و برجسته کردن لب

روش های بزرگ کردن لب در خانه

عصاره و روغن دارچین هم مانند روغن نعنا، باعث تحریک مویرگ ها و افزایش گردش خون شده و در نهایت لب ها حجیم، قرمز و بزرگتر دیده می شوند.

در صورت در دسترس نبودن روغن دارچین، می توانید مقداری پودر دارچین را با روغن زیتون یا بادام مخلوط کرده و روی پوست لب بمالید. اجازه دهید 10 تا 15  دقیقه باقی بماند. به سوزش یا خارش پیش آمده توجهی نکنید. به زودی رفع می شود. و لب هایتان خوش عطر و با طراوت می گردد.پروتز لب با دارچین ، 

عسل

استفاده از عسل بر روی پوست لب، باعث صورتی، نرم و براق شدن عسل می گردد. یک قطره عسل برای مرطوب شدن پوست لب کافی است.

روغن فلفل

یکی از بهترین روغن های گیاهی برای برجسته نمودن لب ها، روغن فلفل است. این روغن با تحریک مویرگ ها و افزایش گردش خون، لب ها را بسیار متورم و حجیم می کند.  2 قطره از روغن را به بالم لب خود اضافه نموده و از آن استفاده نمایید.

بغیر از بالم می توانید این روغن را با آب و یا روغن نارگیل ترکیب کنید. و از آن برای برجسته کردن طبیعی لب با فلفل بهره بجویید.

روغن خراطین

روغن خراطین یک محصول بی بو و افزایش دهنده حجم بسیاری از نقاط بدن است. شما می توانید این محصول جذاب و بسیار کاربردی را برای افزایش حجم لب و از بین بردن چین و چروک های پوستی استفاده نمایید. ماساژ دادن روغن خراطین روی عضلات مختلف بدن باعث افزایش خون ‌رسانی و تغذیه‌ بهتر رگ ‌ها شده و در نتیجه این اتفاق، عضلات با سرعت بیشتر، حجم می‌گیرند و فرم زیبایی برای آن‌ها ساخته می‌شود.

اسکراب خانگی لب

با ترکیب شکر قهوه ای و روغن نارگیل، یک اسکراب شکری خانگی بسیار فوق العاده بسازید. این اسکراب را به صورت دایره ای روی لب ها بمالید تا لایه برداری از پوست لب را انجام دهد. سپس می توانید از بالم لب یا سایر روغن های موثره بالا استفاده نمایید.اسکراب لب برای صورتی شدن، چگونه لب صورتی داشته باشیم

نکته: به میزان کافی آب بنوشید! نوشیدن آب به هیدراته ماندن و افزایش حجم لب و برجسته کردن لب ها کمک بسیاری می کند.

برجسته کردن لب بالا ، فرم دادن لب ، بزرگ کردن طبیعی لب، پروتز لب در خانه با فلفل، برجسته کردن لب با دارچین، بزرگ کردن لب با روغن خراطین

حرکات ورزشی صورت برای بزرگ کردن و فرم دادن لب

برجسته و خوش فرم کردن لب با یوگای صورت

یوگای صورت یکی از روش های بدون جراحی حجم دادن به لب هاست. این تمرینات باعث بهبود عضلات صورت و کاهش علائم پیری می شود. این روش ساده بوده و می توانید در هر زمانی از شبانه روز آن را انجام دهید. اسکراب لب حجم دهنده، چه کنیم لب هایمان بزرگ شود، بزرگ کردن لب ها، چگونه لب هایمان را برجسته کنیم

سوت زدن

عمل و حالت سوت زدن بهترین ورزش یا اولین ورزش برای حجیم و خوش فرم کردن لب ها می باشد. این حرکت باعث افزایش حجم لب و برجسته کردن لب ها شده و تقویت عضلات صورت و لب را در پی دارد. برای صحت این موضوع کافیست لب های زنان و مردانی که سازهای بادی می زنند را ببینید.یوگای صورت برای لب

غنچه کردن لب ها و بوسیدن

غنچه کردن لب ها به حالت بوسیدن، یک راه بسیار موثر برای برجسته کردن لب ها می باشد. کافیست لب ها را مانند بوسیدن غنچه کنید، برای 10 ثانیه نگه دارید و روزی 3 بار هر بار ده مرتبه تکرار کنید.

ماساژ لب برای حجم لب و برجسته کردن لب

تمامی روغن های گفته شده در بالا را با چند دقیقه ماساژ به لب ها بدهید، نقش آن را خودتان مشاهده می کنید.

پروتز لب در خانه با مسواک، برجسته کردن لب در خانه، ورزش برای بزرگ کردن لب، روش های بزرگ کردن لب، بالم لب بزرگ، فرم دهی لب بدون تزریق ژل

نکته: به‌صورت منظم لب خود را ورزش دهید.

اگر نکته و تجربه ی دیگری دارید، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. چگونه با ارایش گونه برجسته داشته باشیم، لب برجسته طبیعی.

خوش فرم کردن لب ها و حجم لب با میکاپ و آرایش

استفاده از لوازم آرایشی برای بزرگ کردن لب

استفاده از کانسیلر برای حجم لب و برجسته کردن لب یکی از توانایی های کانسیلر می باشد. کانسیلر لب هارا پر نشان داده و لب ها برجسته تر به نظر می آید. مقداری کانسیلر را با یک براش کوچک روی لب خود قرار داده و آن را کمی بالاتر از خط لب خود پخش نمایید. حالا از یک رژ لب با رنگ نزدیک به کانسیلر استفاده کنید تا لب ها برجسته تر و بزرگتر دیده شوند.

استفاده از کرم پودر و سایه لب برای حجیم شدن لب

کرم پودرها هم مانند کانسیلرها، برای پنهان نمودن خط طبیعی لب ها به کار رفته و چین و چروک های آن را می توانند کاهش دهند. حالا همانند استفاده از کانسیلر خط لب را محو کنید و لب را برجسته تر نشان دهید.

استفاده از تکنیک سایه روشن لب

در این تکنیک قسمت های بیرونی لب ها را تیره تر و قسمت های داخلی و مرکزی لب را رنگ روشن می زنیم. خط طبیعی لب محو شده و و لب هایتان بزرگتر و برجسته تر دیده می شوند. حجم لب و برجسته کردن لب با ورزش، حجم لب و برجسته کردن لب با آرایش، حجم لب و برجسته کردن لب با دارچین و عسل

استفاده از هایلایتر برای حجیم شدن لب

استفاده از هایلایتر روی خمیدگی لب ها و برنزر مات زیر لب پایین بر روی چانه یکی دیگر از روش های استفاده از لوازم آرایشی برای برجسته نمودن لب هاست.

افزایش حجم لب با استفاده از برق لب

براق بودن لب به دلیل انعکاس بهتر و بیشتر نور، باعث حجیم بنظر آمدن لب ها می گردد. می توانید از هر دو مدل برق لب بی رنگ یا هم رنگ رژتان استفاده نمایید.

از خط لب استفاده کنید

ابتدا به وسیله کانسیلر یا کرم پودر خط لبتان را محو نمایید. سپس کمی بالاتر از حالت معمول لبهایتان خط لب را بکشید. از خط لب مات استفاده نمایید. زیرا هم دوام بیشتری دارد و هم بهتر روی پوست لبتان می نشیند.

نکته: هماهنگی بین سایه لب و خط لب در ترکیب این تکنیک ها بسیار مهم و موثر است.

استفاده از رژ لب روشن برای برجستگی لب‌ها

رنگ های روشن همیشه هر شی یا وسیله ای را بزرگتر و رنگ های تیره آن را کوچکتر نشان می دهند. این قاعده در لب ها هم صادق بوده و استفاده از رژلب های رنگ روشن باعث حجم لب و برجسته کردن لب می شود. استفاده از رنگ هایی مانند، صورتی آبنباتی، رزی و رژ لب هایی مشابه رنگ پوست بدن.

یک ترفند دیگر برای برجسته کردن لب، استفاده از هایلایتر روی خمیدگی‌ لب‌هاست. همچنین می‌توانید کمی برنزر مات را زیر لب پایین، دقیقاً بالای چانه بزنید تا لب‌ها بزرگتر به نظر برسند.

نکات تجمیعی: در هر یک از موارد فوق جهت افزایش حجم لب و برجسته کردن لب ها، روش شستن لب با مسواک را فراموش نکنید.

از لایه بردا و بالم لب برای سلامت و طراوت لب های خود در حالتی استفاده نمایید.

حجم لب و برجسته کردن لب در خانه، حجم لب و برجسته کردن لب طبیعی

منبع: +

 

۲ دیدگاه در “چگونه لب های برجسته و حجیم داشته باشیم؟

  1. Good post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon on a daily basis. Its always exciting to read content from other authors and use a little something from other web sites.

    1. فاطمه سلیمانی گفت:

      tnx for your attention

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *